Forum świat cheerleaderek Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
GALA DISCO & CHEERLEADERS - Kielce

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum świat cheerleaderek Strona Główna -> Turnieje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartosz Penkala
Junior



Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:48, 12 Mar 2009    Temat postu: GALA DISCO & CHEERLEADERS - Kielce

Zapraszam serdecznie na Galę Disco & Cheerleaders, która odbędzie sie 9 maja w Kielcach.

Ponizej zamieszczam regulaminy turniejów:

VIII Wiosenny Turniej Tańca (dla zespołów i duetów niezrzeszonych w PSCh):

REGULAMIN TURNIEJU:

1) Miejsce: Duża Scena Kieleckiego Centrum Kultury Plac Moniuszki 2b.
2) Data: 09 maja 2009 r.
3) Turniej rozegrany zostanie zgodnie z obowiązującymi przepisami Polskiego Stowarzyszenia Cheerleaders w następujących kategoriach:
4)
A)Cheerleaders grupa wiekowa do 13 lat (juniorzy młodsi):
minimalna liczba uczestniczek 6 osób.
Drużyny prezentują 1 układ choreograficzny z pomponami:
· Długi (135 – 150 sekund)

B)Cheerleaders grupa wiekowa 14 –16 lat (juniorzy):
minimalna liczba uczestniczek 6 osób.
Drużyny prezentują 1 układ choreograficzny z pomponami:
· Długi (135 – 150 sekund)

C)Cheerleaders grupa wiekowa powyżej 16 lat (seniorzy):
minimalna liczba uczestniczek 6 osób.
Drużyny prezentują 1 układ choreograficzny z pomponami:
· Długi (135 – 150 sekund)

O przynależności do danej kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia.


D) Cheerleaders open: minimalna liczba uczestniczek 6 osób.
W skład drużyn w tej kategorii mogą wchodzić zarówno dziewczęta z gimnazjum jak i szkół średnich oraz wszystkie amatorskie grupy taneczne.
Drużyny prezentują 1 układ choreograficzny:
· Show taneczne (135 – 150 sekund) - prezentacja wyłącznie z pomponami.

E) Disco-Duety gimnazja: (prezentacja indywidualna) czas trwania utworów muzycznych od 1:15 do 1:30
F) Disco-Duety szkoły średnie: (prezentacja indywidualna) czas trwania utworów muzycznych od 1:15 do 1:30

W przypadku małej ilości zawodniczek w kategorii D-D gim. i D-D szk. śr. organizatorzy zastrzegają sobie prawo połączenia dwóch kategorii tworząc jedną D-D gim. i szk. śr.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do sprawdzenia legitymacji szkolnych.

5) W turnieju zostaną rozegrane rundy (w zależności od ilości zgłoszonych zespołów i duetów): eliminacje, półfinał i finał.
6) Wymagane są:
-Uczestnicy turnieju w zależności od kategorii uiszczają opłatę startową w wysokości 10 zł,- od każdej zawodniczki (grupy cheerleaders) i 25 zł,- od duetu.
-Drużyny cheerleaders tańczą do własnej muzyki (podpisane płyty CD)
-W kategorii Disco-Duety muzyka uczestniczek (podpisane płyty CD)
-Przed rozpoczęciem turnieju reprezentacja każdej grupy i wszystkie duety przedstawia listę uczestników opatrzoną podpisem opiekuna w raz z adnotacją, iż zawodnicy nie posiadają przeciwwskazań lekarskich do udziału w zawodach.

7) Zgłoszenie uczestnictwa w turnieju musi być doręczone faxem (41) 331-25-48 lub pocztą w terminie (24 kwietnia 2009r) do Studia Muzyczno-Artystycznego „BIT” ul. Bp. Jaworskiego 16/16 25-430 Kielce na załączonej karcie wraz z potwierdzeniem opłaty startowej, którą należy wpłacić na konto:

KREDYT BANK o. Kielce 85 1500 1458 1214 5003 3014 0000
z dopiskiem „wpisowe turniej”

Cool W czasie turnieju działają:

· 5-cio osobowa komisja sędziowska
· komisja skrutacyjna
· komisja techniczna
· punkt medyczny

Komisja Techniczna dokona przeglądu zespołów pod katem zgodności z Przepisami Turniejowymi PSCh (dotyczy ubioru, obuwia, włosów, biżuterii i pomocy medycznych). W przypadku niezgodności Komisja Techniczna ma prawo nie dopuścić do startu w w/w zawodach.


9) Niedozwolone jest stosowanie wiwatowania (cheer), popisów kaskaderskich, elementów gimnastyki akrobatycznej, podnoszeń oraz piramid.

10) Niedozwolone jest prezentowanie układów aerobikowych.
11) Niedozwolone jest prezentowanie układów tanecznych, w których członkowie zespołu opuszczają i powracają na parkiet o wymiarach 12m na 12m.
12) Prezentacje taneczne zademonstrowane przez zespoły w rundach wcześniejszych muszą być powtórzone w rundach następnych w przypadku zakwalifikowania się zespołu do dalszej rundy.
13) Strój członków zespołu cheerleaders (uniformy, sukienki, spódnice, spodnie, kostium, spodenki – zakrywające pośladki i topy sportowe) powinien być jednolity.
14) W kategorii juniorów i juniorów młodszych obowiązkowe jest ubieranie spódnic, szortów lub spodenek (z wyjątkiem spodenek typu „hot pans”) oraz zadbanie o to by talia zawodnika była zakryta w pozycji stojącej.
15) Podczas występu zespołu niedopuszczalne jest zdejmowanie elementów stroju oraz niedopuszczalne jest używanie strojów umożliwiających odpinanie się części garderoby.
16) Obuwie członków zespołu nie może powodować uszkodzeń parkietu. Dopuszczalne jest obuwie taneczne, tekstylne. Zabronione jest tańczenie w butach na obcasie lub bez obuwia.

17) Wszyscy członkowie zespołu, których włosy sięgają barków, zobowiązani są w sposób ścisły związać je z tyłu głowy.
1Cool Noszenie przez zawodników jakiejkolwiek biżuterii podczas trwania turnieju jest surowo zabronione pod rygorem wykluczenia z uczestnictwa w turnieju.
19) W przypadku nie stosowania się członków zespołu do powyższych zaleceń Sędzia Główny Turnieju ma obowiązek zdyskwalifikowania zespołu.
20) Dopuszcza się wprowadzenie do danej prezentacji tanecznej elementów wybranych przez choreografa zespołu spośród „obowiązkowych elementów”, wyszczególnionych w przepisach European Cheerleader Association:

piruety,
szpagaty,
skoki szpagatowe, skoki taneczne (LEAPS)
skoki typowe dla cheerleadingu, (CHEER JUMPS)
wysokie wymachy.

21) Kolejność występujących drużyn zostanie ustalona drogą losowania.
22) Do dyspozycji tańczących będą garderoby – pomieszczenia sąsiadujące z dużą sceną.
23) Osoby biorące udział w turnieju przyjeżdżają i ubezpieczają się na koszt własny lub instytucji delegującej.
24) Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zgubione, pozostawione w garderobach.
25) Kierownikiem turnieju jest p. Bartosz Penkala

26) W trakcie Mistrzostw mają zastosowanie nowe obowiązujące od 01.01.2008r. „Przepisy Turniejowe” oraz „Przepisy Sędziowskie” Polskiego Stowarzyszenia Cheerleaders dostępne na [link widoczny dla zalogowanych]

27) Wszystkich informacji udziela p. B. Penkala pod numerem telefonu 0 603 339 533

2Cool Dla zwycięskich drużyn przewidziane są puchary i nagrody.


V Otwarte Mistrzostwa Okregu Świętopkrzyskiego (wyłacznie dla zespołów zrzeszonych w PSCh)

[color=red]
[/color]


REGULAMIN MISTRZOSTW:

1) Miejsce: Duża Scena Kieleckiego Centrum Kultury Plac Moniuszki 2b
2) Data: 9 maja 2009 r.
3) Turniej rozegrany zostanie zgodnie z obowiązującymi przepisami Polskiego Stowarzyszenia Cheerleaders.
4) Turniej rozegrany zostanie w trzech kategoriach wiekowych:

• Juniorzy Młodsi – kat. wiekowa do 13-go roku życia włącznie
• Juniorzy – kat. wiekowa od 14-go do 16-go roku życia
• Seniorzy – kat. wiekowa powyżej 16-go roku życia włącznie

Dopuszczalny jest start zawodniczek posiadających 13 lat (w roku kalendarzowym) w kategorii Juniorów Młodszych lub Juniorów.

Dopuszczalny jest start zawodniczek posiadających 16 lat (w roku kalendarzowym) w kategorii Juniorów lub Seniorów.

5) Każdy zespół winien składać się z 6 -16 tancerek i zobowiązany jest do przygotowania 1 układu choreograficznego o czasie trwania 135 do 150 sekund.
6) Czas trwania prezentacji tanecznej liczony jest od pierwszej słyszalnej nuty utworu muzycznego aż do momentu zakończenia układu pozą taneczną, zakończeniem utworu lub zejściem z parkietu. Czas trwania układu mierzony będzie przez sędziego technicznego.
7) W przypadku pierwszego przekroczenia czasu Sędzia Główny udziela zespołowi ostrzeżenia. W przypadku powtórnego przekroczenia limitu czasu Sędzia Główny Mistrzostw ma obowiązek wykluczenia zespołu z udziału w turnieju.
Cool W układzie choreograficznym w kategorii Juniorów i Seniorów należy zawrzeć poniższe elementy obowiązkowe:

Juniorzy: (minimum)
1 piruet
1 szpagat
1 skok taneczny (dance leap)
2 skoki typowe dla cheerleadingu (cheer jumps)
2 wysokie wymachy

Seniorzy: (minimum)
1 podwójny piruet
1 szpagat
2 skoki taneczne (dance leap)
2 skoki typowe dla cheerleadingu (cheer jumps)
2 wysokie wymachy

Każdy obowiązkowy element powinien być jednocześnie wykonany przez cały zespół lub zaprezentowany w tzw. kanonie, czyli w kolejnych sekwencjach czasowych przez poszczególne grupy tancerzy danego zespołu.

9) Jedynym dopuszczalnym rekwizytem są pompony. Każdy zawodnik zobowiązany jest posługiwać się podczas prezentacji tanecznej dwoma pomponami. Czas trwania prezentacji tanecznej, wykonywanej bez przerw z pomponami, musi być równy co najmniej 1/3 czasu trwania całej prezentacji.

10) Rundy Turnieju
Wyróżnia się poniższe rundy turnieju:
a) rundę finałową (finał)
b) rundę półfinałową (półfinał)
c) rundę ćwierćfinałową (ćwierćfinał)


11) W sytuacji gdy do udziału w Mistrzostwach zgłosi się finałowa ilość zespołów, a więc 6-7 rozegrana zostanie runda rozgrzewkowa tzw. OFICIAL PRACTISE w trakcie której sprawdzana jest zgodność prezentacji tanecznej z obowiązującymi przepisami turniejowymi PSCh.

12) Zespoły zobowiązane są do:
-Uiszczenia opłaty startowej w wysokości 15 zł od każdej zawodniczki.
-Przesłania zgłoszenia uczestnictwa w turnieju na załączonej karcie wraz z potwierdzeniem dokonania opłaty startowej w nieprzekraczalnym terminie
(24 kwietnia 2009r.)
-Przygotowania utworów muzycznych na płytach CD. Płyta powinna być podpisana. Oznaczona nazwą zespołu oraz czasem trwania układu.
13) O kolejności występów zespołów decyduje losowanie dokonane w obecności opiekunów zespołów przed rozpoczęciem turnieju.

14) Zgłoszenie uczestnictwa w turnieju musi być doręczone faxem (41) 331-25-48
lub pocztą na załączonym formularzu w terminie (24 kwietnia 2009r) do Studia Muzyczno-Artystycznego „BIT” ul. Bp. Jaworskiego 16/16 25-430 Kielce
z potwierdzeniem dokonania opłaty startowej, którą należy wpłacić na konto:


KREDYT BANK o. Kielce 85 1500 1458 1214 5003 3014 0000
z dopiskiem „wpisowe mistrzostwa”

15) W czasie turnieju działają:
· komisja sędziowska
· komisja skrutacyjna
· komisja techniczna
· punkt medyczny
· biuro mistrzostw
· kierownik mistrzostw

Komisja Techniczna dokona przeglądu zespołów pod katem zgodności z Przepisami Turniejowymi PSCh (dotyczy ubioru, obuwia, włosów, biżuterii i pomocy medycznych). W przypadku niezgodności Komisja Techniczna ma prawo nie dopuścić do startu w w/w zawodach

16) Wymiary parkietu – 12m na 12m.
17) Do dyspozycji tańczących będą garderoby sąsiadujące z dużą sceną.
1Cool W przypadku zaistnienia w trakcie turnieju sytuacji nieobjętych niniejszym regulaminem o ich rozwiązaniu decyduje Sędzia Główny w porozumieniu z Kierownikiem Mistrzostw.
19) Organizator ustala kolejność wykorzystania przez zespoły czasu dla potrzeb realizacji „próby parkietu”. Każda grupa ma określony limit czasu – 3 min.
19) Układy prezentowane w turnieju są własnością choreografów oraz występujących zespołów i chronione są ustawą o ochronie praw autorskich (Dz. U. Nr 24 poz. 83 z dn. 04.02.1994r.)
20). Za uregulowanie należności z tytułu wykorzystywania utworów muzycznych do prezentacji zespołu (opłata ZAIKS) odpowiada opiekun zespołu.
21). Osoby biorące udział w turnieju przyjeżdżają i ubezpieczają się na koszt własny lub instytucji delegującej.
22). Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy zgubione, pozostawione w garderobach.
24). Kierownikiem Mistrzostw jest p. Bartosz Penkala

25). W trakcie Mistrzostw mają zastosowanie obowiązujące od 01.01.2008r. „Przepisy Turniejowe” oraz „Przepisy Sędziowskie” Polskiego Stowarzyszenia Cheerleaders dostępne na [link widoczny dla zalogowanych]

26).Wszystkich informacji udziela p. B. Penkala pod numerem telefonu 0 603 339 533


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
^Patka^
Junior



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Wto 18:11, 28 Kwi 2009    Temat postu:

kto się wybiera?Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natalia.energy
Moderator



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 406
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 19:57, 28 Kwi 2009    Temat postu:

My na pewno nie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
^Patka^
Junior



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Czw 19:05, 07 Maj 2009    Temat postu:

a dlaczego Energy się nie wybiera? w ogóle to jestem ciekawa ile zespołów będzie. W tamtym roku w turnieju niezrzeszonych było po 6 zespołów jak się nie mylę.. trochę mało moim zdaniem...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
J.P.
Nowicjusz



Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląsk

PostWysłany: Czw 21:11, 07 Maj 2009    Temat postu:

junior młodszy: Impreska, Impuls II, Efekt, Rytm, Mini stars, Quki, Jedynka K-12 Ząbki, Iskierki K - 12 Junior, Gwiazdeczki, Witches,
junior: Dynamit, Holiday, Baltica-junior, stars, Lejdis, Fantazja, Angels, Teen Dancers, Amber K-12 Ząbki, Gold k-12, ImpulsI, Impact, Gimone.
Informacje otrzymałem dzięki uprzejmości jednego z trenerów niestety nie podał mi skąd sa te zespoły. Ale wy będziecie wiedzieć napewno.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
^Patka^
Junior



Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Knurów

PostWysłany: Pon 18:00, 11 Maj 2009    Temat postu:

tutaj wyniki, zdjęcia i filmik z turnieju :
[link widoczny dla zalogowanych]

zespoły na filmiku: Krzyk, Heart, Paradise i GOKF Baltica senior


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum świat cheerleaderek Strona Główna -> Turnieje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1